Zadarmo poskytujeme kresťanské knihy a e-knihy o Ježišovom krste a kríži.

DOMOV  |  MAPA  |  KONTAKT  |  POMOC
Štúdie o Biblii Kresťanské knihy zadarmo e-kresťanské knihy zadarmo O nás

Názor čitateľov vo svete na knihu

• Sláva Bohu za veľké veci, ktoré činí...
  • Sláva Bohu za veľké veci, ktoré robí prostredníctvom vašej misie. Je to všeobecný poznatok, že nikto sám nemôže ovplyvniť životy iných okrem diela s Bohom. NAOZAJ SI SA ZNOVUZRODIL Z VODY A DUCHA je kniha premeny. Slúži ako každodenný spoločník tým, ktorí chcú objaviť tajomstvo dokonalej spásy. Mimochodom, vašu knihu som dostal, keď som sa nedávno zúčastnil jedného programu (pevné základy pre samostatnú kresťanskú konferenciu), ktorý organizoval evanjelik Esther Ladejobi - MISIA VŠETKÝM, KTORÍ MAJÚ UŠI. Otvorila mi oči bez ohľadu na skutočnosť, že som už 6 rokov znovuzrodený. Vašu knihu čítam pomaly a pozorne. Je pri tom o čom premýšľať. Predtým ako som ju začal čítať, som si myslel, že sa už o tomto predmete nemám čo učiť, ale k môjmu úžasu som objavil, že mnohí z nás, ktorí samých seba nazývame veriacimi, sme odmietli Ježiša Krista a dokonalé evanjelium, ktoré je v Biblii, no stále si myslíme, že sme znovuzrodení kresťania na ceste do nebies. V Nigérii dnes ľudia, ktorých poznám a ktorí čestne milujú Boha a úprimne chcú nasledovať Ježiša, boli odzbrojení falošným učením o „Znovuzrodení z vody a Ducha“ a v určitom okamihu ich života ich môže zvádzať hriech. Keď sa to stane, bude pre nich oveľa ľahšie podľahnúť. No mnohí kresťania úprimne túžia žiť životom v Bohu. Ale my tiež žijeme v tele človeka, a tak vždy budeme odolávať pokušeniu. Pochopiť nebezpečenstvo dovoliť hriechu, aby prišiel do nášho života, čo skúma táto kniha, je základom pre udržanie tela pod kontrolou za pomoci Ducha Svätého.

Ďakujem za vašu knihu, veľa som sa z nej naučil a získal som tak veľa poznatkov o tomto probléme. Ste pre mňa veľkým požehnaním.

S pozdravom

Richard Adenekan